Tehnologia cucerește piața echipamentelor sportive

Bețe pentru schi cu senzori, dispozitive de schiat indoor cu multiple funcții și tehnologii avansate, căști și ochelari cu ecrane pentru realitatea virtuală. Acestea sunt doar câteva produse prezentate la ISPO 2018, la Munchen. Noile tehnologii cu care au fost dotate echipamentele sportive vor atrage mai mulți cumpărători, susțin reprezentanții firmelor de profil, care se așteaptă ca piața românească a echipamentelor destinate sporturilor în aer liber să crească.

Producătorii de echipamente pentru drumeție, alpinism, schi, snowboard, fitness sau turism activ s-au întâlnit la sfârșitul lunii ianuarie, la Munchen, unde au dat startul noilor trenduri în domeniu.

Vlad Luncanu, de la firma Maia Sport, a spus că anul acesta cuvântul cheie al ediției ISPO 2018 de la Munchen a fost digitallizarea. „Tehnologia câștigă teren și în sport, ceea ce nu poate decât să îmbogățească experiența celui care face mișcare. De la bețe pentru schi cu senzori, dispozitive de schiat indoor cu multiple funcții și tehnologii avansate, căști și ochelari cu ecrane pentru realitatea virtuală, toate sunt menite să ducă lumea sportului la un alt nivel senzorial. De la digitalizare, o componenta foarte importantă o are funcționalitatea și designul produselor fie că sunt folosite într-o drumeție montană sau pentru oraș. Simplitatea este cuvantul de ordine si acest lucru determina o reducere a componentelor, greutate mai mică și o fiabilitate maximă în utilizare”, a spus Vlad Luncanu.

Reprezentanții retailerul autohton ce comercializeaza astfel de produse pe piața românească, Maia Outdoor, au constatat că românii vor accesa noile tipuri de echipamente. Dumitrița Luncan a spus că în anul 2018, piața produselor și echipamentelor sportive va crește substanțial mai ales în contextul în care există clar o creștere a interesului pentru activități outdoor, o creștere a dorinței clienților noștri de a se deconecta complet de agitația urbană și de a se reconecta la natură, de a evada și de a se întoarce la libertate.

În perioada 28-31 Ianuarie 2018, Munchen  a devenit capitala lumii sportului. Ediția din acest an a celui mai important eveniment din industria outdoor, ISPO 2018, a adus împreună peste 2800 de expozanți din 55 de țări, producători din domeniul echipamentelor pentru drumeție, alpinism, schi sau snowboard, fitness sau turism activ. Pe parcursul celor 4 zile de expoziție, s-au dat trend-urile pentru acest an pentru iubitorii de mișcare.

Comentarii

comentarii

About the author

Related

JOIN THE DISCUSSION

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close