Flick este noua unitate de măsurare a timpului inventată de Facebook

Flick este o nouă unitate de măsurare a timpului. Este mai mare decât o nanosecundă, dar mai mică decât o microsecundă. Noua unitate de timp, Flick, a fost inventată de Oculus, Divizia de Realități Virtuale a companiei Facebook.

Compania Facebook invetează și reinventează tot ce poate. A reinventat deja modul în care comunicăm, modul în care consumăm știrile și chiar modul în care trăim realitatea. Dar niciodată nu a încercat să reinventeze timpul. Până acum.

Oculus a făcut publică o nouă unitate de timp numită Flick, care este puțin mai lungă decât o nanosecundă. Pare inutil să se redefinească măsurarea universală a timpului, în special, având în vedere că este una dintre puținele măsurători care trebuie utilizate în sistemele metrice și imperial. Dar există un motiv bun pentru Flick, anunță newsweek.com.

Într-un post de pe Facebook de luni, dezvoltatorul Flick, Christopher Horvath, a anunțat noua unitate de timp spunând: „Amintiți-vă că o dată am avut săptămâni și săptămâni pentru a proiecta o unitate de timp, cu mult ajutor de la dumneavoastră – an pentru mine să o obțin prin procesul Open Source la Facebook … Flicks este un lucru în lume !!!!

Dezvoltatorii unității de măsură Flick susțin că motivația lansării acestei noi unități de măsură ar permite producătorilor de video și audio să editeze mai bine conținutul multimedia.

„Când lucrăm la crearea de efecte vizuale pentru filme, televiziune și alte medii, este obișnuită rularea simulărilor sau a altor procese de integrare a timpului, care subdivizează un singur interval de timp într-un număr fix, întreg  de subdiviziuni. Este util să puteți acumula aceste subdiviziuni pentru a crea intervale precise de 1 cadru și 1 secundă”, susțin dezvoltatorii.

Christopher Horvath, din cadrul GitHub, spune că problema intervine în momentul în care producătorii încep să lucreze cu fiecare frame în parte. La 24 de frame-uri pe secundă, fiecare cadru are .04166666667 secunde lungime sau 41666666.669 nanosecunde.Aceste numere au zecimale ce se repetă la nesfârşit, aşadar poate fi dificil de lucrat cu ele.

Aici intervine Flick, ce poate reprezenta un singur cadru prezentat de un număr într-o formă mult mai simplă. Să spunem că pentru cele 24 de frame-uri pe secundă, utilizate des în cadrul filmelor, un singur cadru are 29.400.000 de flick-uri.

Flick este echivalentul exact a 1/705.600.000 dintr-o secundă, ceea ce îi permite să se împartă cu ușurință în rate de cadre, cum ar fi 24hz, 25hz, 30hz, 48hz și așa mai departe. Acest lucru permite producătorilor de video și audio, precum și designerilor de jocuri video și altor tipuri de programatori să utilizeze numere rotunde, mai degrabă decât fracțiuni incomode.

Comentarii

comentarii

About the author

Related

JOIN THE DISCUSSION