Porsche 911 GT2 RS are un preț de catalog de 293.2000 dolari

Porsche a lansat pe piață una dintre cele mai rapide și puternice mașini. Noul Porsche 911 GT2 RS. Prețul de listă al acestui bolid pleacă de la 293.200 dolari americani.

Este mai rapid, mai util și mult mai ieftin decât un GTO 599. Este  mai silențios în comparație cu muzica Fandango. Nici Lamborghini LP670 SV sau LP570-4 SL nu sunt la fel de rapide sau puternice. Așa este descris noul Porsche 911 GT2 RS de către Chris Harris, de la Evo.

Porsche 911 GT2 RS are o greutate de 1.470 kg cu rezervorul plin, coupé-ul cu construcție ușoară accelerează de la 0 la 100 km/h în 2,8 secunde. Această mașină sport cu tracțiune spate atinge o viteză maximă de 340 km/h, iar datorită sistemului de propulsie similar celui din motorsport, noul 911 GT2 RS are un avantaj de 59 kW (80 CP) față de predecesorul său de 3,6 litri, dezvoltând un cuplu de 750 Nm (cu 50 Nm în plus).

Motorul boxer biturbo generează de 515 kW, adică 700 CP. Pentru a spori performanța, turbocompresoare de mari dimensiuni împing un volum mai mare de aer în camerele de combustie. Un nou sistem suplimentar de răcire asigură o ventilare optimă atunci când motorul e suprasolicitat, iar la temperaturi foarte ridicate, stropește cu apă intercooler-ul. Astfel, temperatura amestecului ajunge în gama de suprapresiune, livrând putere optimă chiar și în condiții extreme. Transmisia PDK GT cu dublu-ambreiaj și șapte rapoarte, personalizată, de pe noul GT2 RS permite ca puterea să fie transferată fără întrerupere. În plus, sistemul de evacuare, special conceput din titan ultra ușor, cântărește cu aproximativ șapte kilograme mai puțin decât cel utilizat pe 911 Turbo și oferă un sunet emoționant, fără precedent, anunță autoreport.ro.

Pachetul opțional Weissach, reduce greutatea vehiculului cu 30 kg
Performanța poate fi întotdeauna dusă la următorul nivel – chiar și în cazul lui 911 GT2 RS. De aceea, inginerii Porsche au dezvoltat pachetul opțional Weissach, care asigură o reducere a greutății de aproximativ 30 kg. Pachetul include elemente suplimentare din plastic ranforsat cu fibră de carbon și din titan. De exemplu, plafonul și barele antiruliu sunt fabricate din carbon, la fel cum sunt și tijele de cuplare de pe cele două osii. Jantele de magneziu, prin greutatea lor brută redusă, conferă numeroase proprietăți impresionante șasiului. Hayonul compartimentului pentru bagaje și plafonul în finisaj cu textură de carbon sunt ornate cu o bandă centrală, la culoare cu restul caroseriei, pentru un efect vizual distinct.

Un interior cu adevărat sportiv
Compartimentul pentru pasageri al noului 911 GT2 RS este dominat de tapițerie. Alcantara roșie, piele neagră și accente în finisaj cu textură de carbon, în versiunea standard. Volanul sport GT2 RS, cu padele de schimbare a vitezei, permite trecerea rapidă și sportivă dintr-o treaptă de viteză în alta. Conducătorul auto și pasagerii vor experimenta dinamica de condus a mașinii sport de înaltă performanță din scaunele sport, cu confort sporit, în finisaj cu aspect de fibră de carbon. La fel ca în fiecare 911, Porsche Communication Management (PCM) este unitatea centrală de control pentru funcțiile audio, de navigatie și de comunicare. Modulul Connect Plus și aplicația Porsche Track Precision sunt, de asemenea, incluse în echiparea standard, permițând înregistrarea, afișarea și analizarea informațiilor de la volan pe
smartphone.

Cum este să conduci un Porsche 911 GT2 RS?

Chris Harris descrie noul Porsche 911 GT2 RS ca fiind o comedie rapidă. „Nu face mult zgomot și este ușor de condus la viteză mică, încât să îl tratezi ca orice 911. Bordul este simplu de 911, zgomotul de inducție este mult mai mic decât cel produs de mașinile cu aspirație normală. Este de fapt un pic dezamăgitor până când deschideți robinetele în a treia și mașina trage orizontul pe frunte”.

Bineînțeles, este o provocare pentru șofer. Nici un alt turbocompresor 911 nu oferă echilibrul șasiului pe care îl are această mașină. Are o prindere în față a monstrului și nu setează la acel subversor inițial care obișnuia să creeze 996 GT2. Porniți, se mișcă motorul, axul din față se blochează mai mult, apoi tracțiunea nebună începe să se simtă. Direcția este uimitoare. „Conduceți-l repede, folosiți potențialul pentru câteva minute și trebuie să vă întoarceți înainte ca numărul să devină prostie. Controlul tracțiunii și controlului de stabilitate este un masterstroke. Este și foarte confortabil. Ocazional, o lovitură de viteză redusă generează o scârțâitură de la articulațiile din spate.

Comentarii

comentarii

About the author

Related

JOIN THE DISCUSSION